Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Why of the Buy Patricia Mink Rath
Libristo-Code: 04837343
Verlag Bloomsbury Publishing, Dezember 2014
Consumer behavior affects the fashion industry-in design, production, merchandising and promotion at... Vollständige Beschreibung
? points 385 b
153.35 inkl. MwSt.
50% Chance Wir werden die ganze Welt durchsuchen Wann bekomme ich das Buch?

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


VW Golf V, VW Touran Hans-Rüdiger Etzold / Broschur
common.buy 35.21
Szare uszko Piotrowski Mieczysław / Broschur
common.buy 8.16
Educating the Human Brain Mary Klevjord Rothbart / Hardcover
common.buy 28.95
Hegel's Theory of Madness Daniel Bertholt-Bond / Hardcover
common.buy 116.22
Kieselsteine - Pebbles - Cailloux Peter E. Rücker / Broschur
common.buy 19.68
Ireland and Postcolonial Studies Eoin Flannery / Hardcover
common.buy 64.16
Let's go 6, m. 1 Audio-CD Carl Taylor / Blatt
common.buy 11.86
Drinking and Sobriety among the Lakota Sioux Beatrice Medicine / Broschur
common.buy 64.46
Winter's Children Leah Fleming / Broschur
common.buy 21.08
Für den König, 1 Audio-CD Albert Frey / Audio CD
common.buy 20.17
Neonatal Nursing Doreen Crawford / Broschur
common.buy 64.16
Spectrum for Violin + CD / binding.
common.buy 28.64
Places in Motion Jacob N. Kinnard / Broschur
common.buy 60.63

Consumer behavior affects the fashion industry-in design, production, merchandising and promotion at all levels-as much as it affects retailing. The Second Edition of Why of the Buy: Consumer Behavior and Fashion Marketing continues to address how psychology, sociology, and culture all influence the how, what, when, where, and why of the buy. The unifying element of this text is its presentation of current knowledge of consumer behavior applied to the fields of fashion and design in an enthusiastic and relevant way that will attract and engage students. New to this Edition - New Chapter 11, Social Media and the Fashion Consumer, explores how the relationship between marketers, retailers, and consumers is aided by social media and the internet - Expanded and updated coverage of technology, ethics, and social responsibility related to consumer behavior - Chapter mini-projects offer an opportunity to apply chapter concepts to a realistic fashion setting - Newly updated Case in Point and Point of View sidebars spotlight current examples of consumer behavior or consumer-driven marketing concepts in real-life situations - More than 20% new photographs in full color

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Why of the Buy
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2014
Anzahl der Seiten 480
EAN 9781609018986
ISBN 1609018982
Libristo-Code 04837343
Gewicht 1468
Abmessungen 205 x 254 x 28
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto