Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

What Teachers Think

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch What Teachers Think Peter Chan
Libristo-Code: 06824651
Verlag VDM Verlag Dr. Müller, November 2008
Many teacher educators believe multimedia cases can§improve teacher development because of these cas... Vollständige Beschreibung
? points 149 b
59.32 inkl. MwSt.
Beim Verlag auf Bestellung Wir versenden in 3-5 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Pharmacy William N. Kelly / Hardcover
common.buy 91.10
Nonlinear Functional Analysis and its Applications Eberhard Zeidler / Hardcover
common.buy 319.43
Meine neuen Ideen zur Schachprogrammierung Michail Botwinnik / Broschur
common.buy 55.48
Student Attitudes / Hardcover
common.buy 284.22
Securing Converged IP Networks Macaulay / Hardcover
common.buy 145.99
Le R glement Pr ventif O.H.A.D.a Céline Ndongo / Broschur
common.buy 61.94
Ladies, Knights and Magic Spells Folco Zanobini / Broschur
common.buy 9.68
He Iti Ranei Ahau? Philipp Winterberg / Broschur
common.buy 13.61
Synergiemanagement Und Akquisitionserfolg Stefan Reißner / Broschur
common.buy 55.48
Le Taux de Change Au Maroc Fatiha Regragui / Broschur
common.buy 116.02
On Prayer B Yin R / Broschur
common.buy 16.34

Many teacher educators believe multimedia cases can§improve teacher development because of these cases §potential in facilitating the acquisition of complex,§ill-structured knowledge needed for classroom§teaching. However, there is a general lack of§evidence on how cases impact thinking and practice of§teachers, and the evidence for multimedia cases is§even more sparse. Hence, the current study explores§the cognitive activities of several teachers before,§during, and after their interaction with video§ethnography, a specific form of multimedia cases. It§employs grounded theory to discover embedded meanings§and relationships that emerge from descriptive data.§Findings of the study include the identification of§categories of cognitive activities revealed in§teachers thinking and patterns that emerged from§case studies of individual participants. Using§cross-case analysis, four theoretical propositions§are generated to describe the cognitive development§process and its two influencers: learning orientation§and beliefs/experiences. The study has implications§for improving technology use in teacher development,§production of multimedia cases, and research on§case-based pedagogy.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name What Teachers Think
Autor Peter Chan
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2009
Anzahl der Seiten 152
EAN 9783639162332
Libristo-Code 06824651
Gewicht 219
Abmessungen 154 x 220 x 18
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto