Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Use of Facebook by Companies

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Use of Facebook by Companies Sophie Bertrand
Libristo-Code: 01673393
Verlag Grin Verlag, Februar 2012
Essay from the year 2011 in the subject English - Discussion and Essays, grade: 13, University of Lo... Vollständige Beschreibung
? points 41 b
16.54 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 9-11 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


TOP
Babel R. F. Kuang / Hardcover
common.buy 19.66
TOP
Gantz Omnibus Volume 4 Hiroya Oku / Broschur
common.buy 25.31
Confusion de Confusiones [1688] Jose De La Vega / Broschur
common.buy 9.57
Animetrics Buster Books / Broschur
common.buy 15.12
All Men Want to Know Nina Bouraoui / Broschur
common.buy 10.69
AUSVERKAUF
Annals of the Former World John McPhee / Broschur
common.buy 18.66
Managing the Professional Service Firm David H. Maister / Broschur
common.buy 25.92
DEMNÄCHST
Tribute Frank De Mulder / Hardcover
common.buy 78.99
Scottish Brides Christina Dodd / Broschur
common.buy 8.67
DEMNÄCHST
Die schönsten Märchen der Brüder Grimm Jacob Grimm / Broschur
common.buy 13.12
Porko Tom vicini / Broschur
common.buy 14.22
Contractual Obligations / Broschur
common.buy 6.65
Criminal Law Claire de Than / Broschur
common.buy 66.78

Essay from the year 2011 in the subject English - Discussion and Essays, grade: 13, University of Louvain (Faculté de philosophie, arts et lettres), course: Compétence interactive en anglais : l anglais académique, language: English, abstract: Facebook has become the state-of-the-art communication tool. As a matter of fact, the renowned social network enables users to send emails, chat, share pictures and play games to name but a few (Graham, 2008). This is the reason why business companies are more and more keen to benefit from the famous social group (Annez de Taboada, 2010). This study investigates the relationship between Facebook and the business world. The aim of the investigation is twofold: first it depicts the level of importance of Facebook for companies and to what extent they are eager to use it. Secondly but most importantly, it examines the methods by which this high-tech communication tool is used by certain businesses for their external and internal communication (marketing strategy, technique of recruitment, internal communication, etc.). Questionnaires will be dispatched to a wide range of firms from all types and all sizes to draw up a large panel of statistics. The outcomes will reveal why and how companies use (or do not use) Facebook. The results will also indicate whether those statistics are contingent to the type and size of company (Balaqué, 2010).

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Use of Facebook by Companies
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2012
Anzahl der Seiten 24
EAN 9783656119180
ISBN 365611918X
Libristo-Code 01673393
Verlag Grin Verlag
Gewicht 41
Abmessungen 140 x 216 x 2
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto