Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

The Power Of Twitter To Perform Innovative CRM

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch The Power Of Twitter To Perform Innovative CRM Clarissa Tanurahardja
Libristo-Code: 07116294
Verlag LAP Lambert Academic Publishing, November 2011
In this rapidly growing globalization world and advanced digital Information Technology era, there s... Vollständige Beschreibung
? points 171 b
68.08 inkl. MwSt.
Beim Verlag auf Bestellung Wir versenden in 3-5 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


TOP
Matter of Taste Stanley Lieberson / Broschur
common.buy 56.88
Man or Matter Ernst Lehrs / Broschur
common.buy 28.54
Poems - Volume 3 George Meredith / Hardcover
common.buy 36.41
Johannis Leusdeni de Dialectis N.T. Leusden Johannes / Broschur
common.buy 17.85
Projektportfolio Management Adrian Adam / Broschur
common.buy 49.43
Three Months in the Soudan Ernestine Sartorius / Broschur
common.buy 30.86
empleabilidad de los Titulados Superiores en Musica María Elena Sobrino Fernández / Broschur
common.buy 113.38
Of Death and Beauty Barbara Grenfell Fairhead / Broschur
common.buy 25.61
Tragedy of Jane Shore Nicholas Rowe / Broschur
common.buy 20.37
Urban Community Nels Andersen / Hardcover
common.buy 343.48
Return Byron N Morrison / Broschur
common.buy 20.57

In this rapidly growing globalization world and advanced digital Information Technology era, there s silver lining between open communication and influence of companies to reach out their customer and create long-lasting Customer Relationship Management. Moreover,Twitter here seen in new perspective point of view not only as the right breakthrough online platform to implementing Customer Relationship Management through virtual dialogue communication with the consumers but also as the valuable business tool to listen to the customer s need and wishes in order to provide the worthy company s product & services that satisfy the fulfillment of customers. In addition, Twitter eminently able to be the appropriate solution for most of company s problem on small business industry on reaching out to the customer in meaningful way without breaking out the social norms in the society.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name The Power Of Twitter To Perform Innovative CRM
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2012
Anzahl der Seiten 164
EAN 9783659245251
Libristo-Code 07116294
Gewicht 261
Abmessungen 150 x 220 x 10
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto