Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Service-Learning

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Service-Learning Marjori Krebs
Libristo-Code: 06827819
Verlag VDM Verlag, Oktober 2009
The purpose of this study is to describe the essence of the service-learning experience for K-12 tea... Vollständige Beschreibung
? points 230 b
91.71 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 15-20 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Die Werke von Johann Christoph Friedrich von Schiller Johann Christoph Friedrich von Schiller / Broschur
common.buy 25.17
Imperialism in East Africa (Volume 2) Dan Nabudere / Broschur
common.buy 61.94
Tournament Solutions and Majority Voting J.-Francois Laslier / Broschur
common.buy 126.51
Women and Business Ownership Alicia Sheppar Lupinacci / Hardcover
common.buy 163.85
Internet-Banking Joachim Häcker / Broschur
common.buy 55.48
Competencias Clave y Logro Academico en la Educacion Media Superior José Antonio Arevalo de León / Broschur
common.buy 57.50
Wahrnehmung und Beurteilung von Markentransfers Stefan Günther / Broschur
common.buy 55.48
Globalization and Language Teaching David Block / Broschur
common.buy 73.24
Virtual Goods / Hardcover
common.buy 112.49
Sir Rowan and the Camerian Conquest Chuck Black / Broschur
common.buy 9.47
Ruins and Rivals James E. Snead / Broschur
common.buy 32.48

The purpose of this study is to describe the essence of the service-learning experience for K-12 teachers, specifically exploring teacher motivations for initiating service-learning in the classroom. The guiding questions that directed this study include a) How do teachers understand and describe their experiences in implementing service-learning projects? b) What motivates teachers to initiate service-learning experiences for their students? c) What benefits do teachers derive from their service-learning experiences? d) What, if any, academic student benefits do teachers perceive resulting from service-learning experiences? and e) What personal student benefits do teachers perceive resulting from service-learning experiences? This is a phenomenological study. The co-researchers of this study were six K-12 teachers who had implemented service-learning in their classrooms in the 24 months prior to the study. Three major themes emerged to describe the essence of implementing service-learning from the K-12 teacher s perspective: a) Connections, b) Resonation in the Heart of the Teacher, and c) The Right Fit with a Teacher s Philosophy and Teaching Style.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Service-Learning
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2009
Anzahl der Seiten 248
EAN 9783639197587
ISBN 3639197585
Libristo-Code 06827819
Verlag VDM Verlag
Gewicht 367
Abmessungen 152 x 229 x 14
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto