Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Secondary School Mathematics Teachers' Views and Use of Manipulatives

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Secondary School Mathematics Teachers' Views and Use of Manipulatives Adrian Jones
Libristo-Code: 13515290
Verlag LAP Lambert Academic Publishing, November 2015
Mathematical manipulative materials (manipulatives) invite students to explore and represent abstrac... Vollständige Beschreibung
? points 154 b
61.44 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 9-11 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Gecmisin Gölgeleri Nil Gün / Broschur
common.buy 17.34
Elementary Theory of Groups Benjamin Fine / Hardcover
common.buy 330.43
Step Back In Time D. S. Affleck / Broschur
common.buy 16.34
How to Nurture Spiritual Development Ann Edwards / Broschur
common.buy 43.78

Mathematical manipulative materials (manipulatives) invite students to explore and represent abstract mathematical concepts in varied, concrete, tactile, and visually rich ways. Considering the prominence of the use of mathematical manipulatives in current K-12 curricula, pedagogical resources and professional development, research studies show that few secondary school teachers use them. While these studies do not examine this issue from the teachers perspective, they posit that some teachers lack the mathematical knowledge connected to manipulatives, are uncomfortable with or uncertain how to use them, or do not believe that manipulatives have value in the teaching of secondary school mathematics. As a result there is a great need for research that provides further detail as to why and how secondary school mathematics teachers use manipulatives in their classrooms. This study, guided by the research questions: "How do secondary school teachers view the use of manipulatives in teaching mathematics? and "How do secondary school teachers describe their use of manipulatives in teaching mathematics? , sought to examine these issues through semi-structured interviews with six seconda

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Secondary School Mathematics Teachers' Views and Use of Manipulatives
Autor Adrian Jones
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2016
Anzahl der Seiten 180
EAN 9783659905094
Libristo-Code 13515290
Gewicht 284
Abmessungen 150 x 220 x 11
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto