Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Rethinking Learning: What Counts as Learning and What Learning Counts

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Rethinking Learning: What Counts as Learning and What Learning Counts Judith Green
Libristo-Code: 11583532
Verlag Rowman & Littlefield, März 2006
The rapid transformations of social, economic, and cultural worlds of learners in school and nonscho... Vollständige Beschreibung
? points 201 b
80.20 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 15-20 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Lehrbuch Arbeitspsychologie Karlheinz Sonntag / Hardcover
common.buy 90.76
Towards a Canada of Light Bruce W. Powe / Hardcover
common.buy 29.75
Daddy Cool (Paper Only) Donald Goines / Hardcover
common.buy 17.44
Ultimate Diet Log Suzanne Schlosberg / Broschur
common.buy 14.62
Mademoiselle... Marie-Laure Dagoit / Broschur
common.buy 20.47
The Contemporary Reader: Volume 1 McGraw-Hill/Glencoe / Broschur
common.buy 28.34
Mark T. Michael W. Halcomb / Broschur
common.buy 31.67
Timelinks 2009 Grade K Hello World Teacher Edition MacMillan/McGraw-Hill / Hardcover
common.buy 198.76
Seeing Beyond the Circle Swami Brahmavidyananda / Broschur
common.buy 18.45

The rapid transformations of social, economic, and cultural worlds of learners in school and nonschool settings that we are facing today are reminiscent of the transformations that accompanied the industrial revolution at the turn of the 20th century. Like those at the turn of the 20th century, education researchers and their constituencies (e.g., students, teachers, community members, and policy makers) are faced with a series of questions: How are we to respond to the educational challenges of this new millennium? How do we engage with new forms of learning, the influence of new media on children's lives, changing community dynamics, and many long-standing and tenacious educational and social problems? And how can research and theory constructively and critically engage with the demands and imperatives of government educational and social policies?In this book, the editors bring together an intergenerational group of researchers who represent both new and long-standing perspectives and debates on the shapes, definitions, and processes of learning in the context of global cultural and economic change.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Rethinking Learning: What Counts as Learning and What Learning Counts
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2006
Anzahl der Seiten 320
EAN 9780935302332
ISBN 0935302336
Libristo-Code 11583532
Gewicht 430
Abmessungen 152 x 228 x 17
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto