Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Rethinking Inclusive Education: The Philosophers of Difference in Practice

Sprache EnglischEnglisch
Buch Hardcover
Buch Rethinking Inclusive Education: The Philosophers of Difference in Practice Julie Allan
Libristo-Code: 01417273
Verlag Springer-Verlag New York Inc., November 2007
The inclusion of disabled children and those with difficult behaviour is increasingly being seen as... Vollständige Beschreibung
? points 488 b
194.62 inkl. MwSt.
Externes Lager in kleiner Menge Wir versenden in 13-16 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Výťah z Filippských dejín Pompeia Troga I-XVI Marcus Iunianus Iustinus / Broschur
common.buy 18.66
Alek Alek Wek / Broschur
common.buy 13.91
Mapping the Deep Robert Kunzig / Broschur
common.buy 23.70
Miss 130, 2 : historias de Reiko CHIYOJI / Broschur
common.buy 13.81
Goethe's Werke Johann Wolfgang Von Goethe / Broschur
common.buy 40.26
Bentham: A Guide for the Perplexed Philip Schofield / Hardcover
common.buy 170.81
My Sour-Sweet Days Mark Oakley / Broschur
common.buy 12.80
Bobo Siebenschläfer bekommt ein Geschwisterchen Markus Osterwalder / Audio CD
common.buy 11.10
Lie Groups and Lie Algebras Nicolas Bourbaki / Broschur
common.buy 81.21
UQ Holder!. Bd.5 Ken Akamatsu / Broschur
common.buy 7.06
SUPPLEMENT TO THE AMERICAN JOURNAL OF IN AMERICAN SOCIETY OF / Hardcover
common.buy 43.78

The inclusion of disabled children and those with difficult behaviour is increasingly being seen as an impossible challenge and, not surprisingly, concerns are being expressed by teachers unions and researchers about teachers capacities, and willingness, to manage these demands. With Warnock, the so-called architect of inclusion now pronouncing this her big mistake and calling for a return to special schooling, inclusion appears to be under threat as never before. This book takes key ideas of the philosophers of difference Deleuze, Foucault and Derrida and puts them to work on inclusion. These ideas allow the task of including children to be reframed and offer, not solutions, but different ways of working which involve altering adult-child relationships subverting, subtracting, and inventing and restructuring teacher education recognition, rupture and repair. The propositions also include making use of the arts to challenge exclusion and to establish more inclusive practices. This is a must for teacher educators, researchers, student teachers and practising teachers concerned about the future of inclusion. It offers fresh insights and a steer towards possibilities for a more productive, and political, engagement with inclusion.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Rethinking Inclusive Education: The Philosophers of Difference in Practice
Autor Julie Allan
Sprache Englisch
Einband Buch - Hardcover
Datum der Veröffentlichung 2007
Anzahl der Seiten 188
EAN 9781402060922
ISBN 1402060920
Libristo-Code 01417273
Gewicht 462
Abmessungen 241 x 167 x 19
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto