Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Retail Marketing

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Retail Marketing Malcolm Sullivan
Libristo-Code: 05122939
Verlag Cengage Learning EMEA, März 2002
The area of retailing is growing, more jobs are being created and shopping has become a major leisur... Vollständige Beschreibung
? points 292 b
116.53 inkl. MwSt.
Beim Verlag auf Bestellung Wir versenden in 17-26 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Magic Kitten: A Splash of Forever Sue Bentley / Broschur
common.buy 9.47
Bit of Wit Yehoshua Kurland / Broschur
common.buy 20.47
Big Bouncy Bed Julia Jarman / Broschur
common.buy 8.26
Side Effects of Anti-Inflammatory Drugs IV K. D. Rainsford / Hardcover
common.buy 251.32
Israel's Foreign Policy Towards the PLO Amnon Aran / Hardcover
common.buy 120.06
Shape of the Past Gordon Graham / Broschur
common.buy 59.52
I Believe I'll Testify Cleophus LaRue / Broschur
common.buy 24.81
Seguridad en infraestructuras de transporte de electricidad Gabriel Jaime Correa - Henao / Broschur
common.buy 87.06

The area of retailing is growing, more jobs are being created and shopping has become a major leisure activity. There are two specific dimensions to retail marketing, first how to attract customers into the retail environs - shop, restaurant, pub, or the 'virtual' internet store for instance - and second how to persuade those customers to make a purchase from that outlet. Retailing is one of the most established branches of the Marketing discipline, indeed most retailing activity predates the concept of Marketing. Retail Marketing begins with a thorough examination of the retail industry and then looks at the way marketing principles can address industry challenges. Case studies throughout provide real world examples to assist student learning. Retail Marketing is intended as core reading on specialist Retailing courses, and supplementary reading on courses covering different aspects of marketing. It includes examples and cases from European, Australasian and Asian/Pacific retailing and covers issues that reflect the needs and interests of students from a wide variety of backgrounds. The text has a tactical/operational emphasis and will appeal to retail practitioners as well as students.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Retail Marketing
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2002
Anzahl der Seiten 368
EAN 9781861526021
ISBN 1861526024
Libristo-Code 05122939
Gewicht 722
Abmessungen 189 x 244 x 22
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto