Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Relationship between Teacher Knowledge and Student Performance

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Relationship between Teacher Knowledge and Student Performance Alvin Wilfrid
Libristo-Code: 06820547
Verlag VDM Verlag, Mai 2010
Available literature on teaching and student performance is replete with evidence that the teacher i... Vollständige Beschreibung
? points 173 b
68.90 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 15-20 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Geisha Fan Book Tina Skinner / Hardcover
common.buy 21.78
Tyler Tapps, Exercise and depression Tyler Tapps / Broschur
common.buy 46.60
Figuring the Future / Broschur
common.buy 39.34
Cost of Unity Lawrence A.Q. Burnley / Hardcover
common.buy 44.18

Available literature on teaching and student performance is replete with evidence that the teacher is one of the most important factors that influence student performance, especially in the developing world. Since several studies that have attempted to establish this link have relied on proxy measures of teacher knowledge (e.g., the number of university courses taken), it is necessary to re-conceptualize teacher knowledge in ways that is both domain specific and lends itself to some form of direct measurement. One of the ground- breaking works in this direction is being done by researchers in the Knowledge of Algebra for Teaching (KAT) project at Michigan State University. This study adapted the instruments developed by the KAT project. In 1565 high school elective mathematics seniors from eight public schools in Ghana, and 38 mathematics teachers participated in the study. In addition, 301 university seniors also participated in the study. Linear Regression performed revealed a positive correlation between teacher knowledge and to student performance. However, the relationship was not significant. Recommendations have been made in the light of the findings.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Relationship between Teacher Knowledge and Student Performance
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2010
Anzahl der Seiten 128
EAN 9783639117042
ISBN 3639117042
Libristo-Code 06820547
Verlag VDM Verlag
Gewicht 200
Abmessungen 152 x 229 x 8
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto