Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Reconceptualizing the Nature of Science for Science Education

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Reconceptualizing the Nature of Science for Science Education Sibel Erduran
Libristo-Code: 14230028
Verlag Springer, September 2016
Prompted by the ongoing debate among science educators over 'nature of science', and its importance... Vollständige Beschreibung
? points 273 b
108.66 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 6-8 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Jesus: The Only Way to God John Piper / Broschur
common.buy 11.09
Gorgeous Colouring For Girls - Fashion Fun! Elizabeth James / Broschur
common.buy 11.80
Eine deutsche Burgerfamilie Julius von Wickede / Broschur
common.buy 26.13
Number Worlds Level F, Student Workbook Geometry (5 Pack) Mcgraw-Hill Education / Hardcover
common.buy 83.94
Pokémon X und Y 05 Hidenori Kusaka / Broschur
common.buy 7.05
Integrative Environmental Medicine Aly Cohen / Broschur
common.buy 99.17
Stations West Allison Amend / Broschur
common.buy 17.14
Chariots of Wrath Sam Whitworth / Hardcover
common.buy 40.85
JOURNEYS Houghton Mifflin Company / Hardcover
common.buy 143.77
Girl Called Dog Nicola Davies / Broschur
common.buy 8.26
Composite Construction David Nethercot / Hardcover
common.buy 278.67
Behemoth Joshua B. Freeman / Hardcover
common.buy 25.42
Annals of Scotland David Dalrymple / Broschur
common.buy 43.38
Mission Lost Cat Marsha Qualey / Hardcover
common.buy 20.37

Prompted by the ongoing debate among science educators over 'nature of science', and its importance in school and university curricula, this book is a clarion call for a broad re-conceptualizing of nature of science in science education. The authors draw on the 'family resemblance' approach popularized by Wittgenstein, defining science as a cognitive-epistemic and social-institutional system whose heterogeneous characteristics and influences should be more thoroughly reflected in science education. They seek wherever possible to clarify their developing thesis with visual tools that illustrate how their ideas can be practically applied in science education. The volume's holistic representation of science, which includes the aims and values, knowledge, practices, techniques, and methodological rules (as well as science's social and institutional contexts), mirrors its core aim to synthesize perspectives from the fields of philosophy of science and science education. The authors believe that this more integrated conception of nature of science in science education is both innovative and beneficial. They discuss in detail the implications for curriculum content, pedagogy, and learning outcomes, deploy numerous real-life examples, and detail the links between their ideas and curriculum policy more generally.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Reconceptualizing the Nature of Science for Science Education
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2016
Anzahl der Seiten 189
EAN 9789402405392
ISBN 9402405399
Libristo-Code 14230028
Verlag Springer
Gewicht 3285
Abmessungen 155 x 235 x 10
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto