Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Public Relations and the Making of Modern Britain

Sprache EnglischEnglisch
Buch Hardcover
Buch Public Relations and the Making of Modern Britain Anthony Scott
Libristo-Code: 04648579
Verlag MANCHESTER UNIVERSITY PRESS, Mai 2012
Public relations was established in Britain by a group of liberal intellectuals in the aftermath of... Vollständige Beschreibung
? points 297 b
118.34 inkl. MwSt.
50% Chance Wir werden die ganze Welt durchsuchen Wann bekomme ich das Buch?

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Memorias de un preso Mario Conde / Broschur
common.buy 10.99
Current Perspectives on Learning Disabilities Sandra Burkhardt / Hardcover
common.buy 181.40
History of British Trade Unionism Henry Pelling / Hardcover
common.buy 194.62
Grundzuge der Entscheidungslehre Thorsten Hagenloch / Broschur
common.buy 15.03
Litigator's Guide to DNA Ron C. Michaelis / Hardcover
common.buy 103.31
Breath of the Symphonist David Fanning / Hardcover
common.buy 197.14
Failure of Civil Society? Akihiro Ogawa / Hardcover
common.buy 121.07
Istanbul Bisiklet Rehberi Aydan Celik / Broschur
common.buy 35.10
Shape and Pattern Wendy Clemson / Hardcover
common.buy 9.47
Evolution of an Empire Mary Platt Parmele / Broschur
common.buy 23.40
Qualitative Spatial Change Antony Galton / Hardcover
common.buy 95.04
Boston City Guide 3e John Spelman / Broschur
common.buy 29.25
Information Visualization Chaomei Chen / Broschur
common.buy 64.16

Public relations was established in Britain by a group of liberal intellectuals in the aftermath of the slump. Central to the startling story of Britain's early public relations pioneers is Sir Stephen Tallents, the inaugural President of the Institute of Public Relations. Tallents was a public sector entrepreneur who lent his patronage to John Grierson's documentary film movement, the BBC Overseas Service, the development of Listener Research and the staging of the Festival of Britain. A compelling portrait of how the social, economic and media revolutions of early twentieth century reshaped national life, Public relations and the making of modern Britain reveals a country struggling to cope with austerity and crisis that is at once very different from, and yet surprisingly similar to, our own. This book includes the first reprint of Tallents' influential 'The Projection of England' for over fifty years. It will interest students and scholars of media studies and modern British culture, history and politics.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Public Relations and the Making of Modern Britain
Sprache Englisch
Einband Buch - Hardcover
Datum der Veröffentlichung 2012
Anzahl der Seiten 280
EAN 9780719084577
ISBN 0719084571
Libristo-Code 04648579
Gewicht 472
Abmessungen 222 x 145 x 27
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto