Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Psychology of Fear in Organizations

Buch Psychology of Fear in Organizations SHEILA KEEGAN
Libristo-Code: 01022663
Verlag Kogan Page Ltd, März 2016
In the context of global economic recession, fear has become institutionalized in many organizations... Vollständige Beschreibung
? points 376 b
149.72 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 9-12 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


TOP
Wuthering Heights Emily Bronte / Broschur
common.buy 4.43
TOP
Sbírka pohádek pro 3leté děti neuvedený autor / Hardcover
common.buy 7.36
Icelandic Folk Tales HJ RLEIF STEF NSSON / Hardcover
common.buy 19.16
DEATH NOTE 3 (en japonais) Tsugumi / Broschur
common.buy 13.21
Una història de nombres LLUIS FARRE / Hardcover
common.buy 4.13
Parents as Partners Jennie Lindon / Broschur
common.buy 20.17
Recent Advances In Retinal Degeneration Robert E. Anderson / Hardcover
common.buy 216.72
Schneider on Schneider David M. Schneider / Hardcover
common.buy 128.13
CONSENSO EVIDENCIA Y SOLIDARIDAD SMILG VIDAL / Buch
common.buy 19.06
Organised Crime and the Law Dr. Liz Campbell / Broschur
common.buy 95.64
Why Does My Dog Do That? Caroline Spencer / Broschur
common.buy 12.80
Das Leben der Sangallo-Familie Giorgio Vasari / Broschur
common.buy 15.03

In the context of global economic recession, fear has become institutionalized in many organizations, both in the private and public sectors. Board directors are under pressure from shareholders, senior executives are attempting to maintain sales in a nervous market and many people are concerned about job security and maintaining their living standards. The Psychology of Fear in Organizations shows how fear manifests itself in large organizations, how it impacts on the workforce and how by reducing our willingness to take risks and to innovate, it can inhibit economic growth and innovation, at both an individual and corporate level. The Psychology of Fear in Organizations examines the psychological barriers to innovation and presents initiatives to loosen the paralysis caused by the economic downturn. It presents psychological theory in an accessible way to provide a better understanding of the needs and fears of people and how they can be supported to improve productivity and innovation. Online supporting resources include lecture slides on how to harness fear to fuel innovation.

Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto