Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Proficiency in Pedagogical Content Knowledge for Teaching Mathematics

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Proficiency in Pedagogical Content Knowledge for Teaching Mathematics Marguerite Miheso-O'Connor
Libristo-Code: 06842301
Verlag VDM Verlag, Juni 2011
Besides teachers knowledge of subject matter,their proficiency in pedagogical content knowledge (PCK... Vollständige Beschreibung
? points 230 b
91.71 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 15-20 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Eye and Ear Ronald D. Hunt / Broschur
common.buy 108.66
Occupational Well-Being Josiane Caron Santha / Broschur
common.buy 68.90
Hour of the Wolf Paul R Lipton / Broschur
common.buy 15.53
Das Profil zufälliger Binärsuchbäume Henning Sulzbach / Broschur
common.buy 49.44
Change Leadership Intelligence (CLQ): A Definition Dr George W Rideout / Broschur
common.buy 8.47
Fathers Are Part of a Family Lucia Raatma / Hardcover
common.buy 21.48
After the Digital Divide? Lutz Koepnick / Hardcover
common.buy 141.35
Early Years Play Ellen Guerin / Broschur
common.buy 46.81
Cross-Cultural Design for IT Products and Services Yee-Yin Choong / Hardcover
common.buy 141.75
For The Love Of Pete Robert J. Blalock / Broschur
common.buy 20.67

Besides teachers knowledge of subject matter,their proficiency in pedagogical content knowledge (PCK) is a strong determinant of what student can and do learn.This study sought to establish teachers' proficiency level in mathematical knowledge for teaching (MKfT) by examining teachers' interpretations of students' problem solving strategies. A sample of Kenyan high school mathematics teachers participated in the study whose central thesis was that,effective learning of mathematics depended on teachers' level of proficiency in PCK. Study instruments included questionnaires, classroom observation portfolio and interview schedules. Findings which were categorized as Fluent,Standard and Mediocre showed that teachers levels of proficiency in PCK were multidimensional across the components of PCK.These mixed proficiency levels explain the observed inconsistent and weak evaluative acts by the teachers at classroom level resulting into low achievement in mathematics by secondary school students. The study recommends a cyclic model that addresses the dynamic nature of mathematics education and support teachers to progress systematically towards expertise in MKfT a component of PCK .

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Proficiency in Pedagogical Content Knowledge for Teaching Mathematics
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2011
Anzahl der Seiten 208
EAN 9783639352597
ISBN 3639352599
Libristo-Code 06842301
Verlag VDM Verlag
Gewicht 313
Abmessungen 152 x 229 x 12
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto