Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Process Management to Quality Improvement - The way to Design, Document, & Re-Engineer Business Systems

Sprache EnglischEnglisch
Buch Hardcover
Buch Process Management to Quality Improvement - The way to Design, Document, & Re-Engineer Business Systems Gary Born
Libristo-Code: 04894717
Verlag John Wiley & Sons Inc, Oktober 1994
Process Management to Quality Improvement is the first book to address both business process design... Vollständige Beschreibung
? points 324 b
129.24 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 14-18 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Crisis Management / Broschur
common.buy 22.29
Steve McQueen, the Last Mile... Revisited Barbara McQueen / Hardcover
common.buy 36.72
Psychosocial Aspects of Diabetes Deborah Christie / Broschur
common.buy 57.10
Management of Quality and its Control Charles Tapiero / Hardcover
common.buy 194.62
Project management and quality Whited Bryan / Broschur
common.buy 69.91
Pedagogies of Crossing M.Jacqui Alexander / Hardcover
common.buy 148.91
The Dead Zone. Season.02, 5 DVD Dave Rees / DVD
common.buy 14.12

Process Management to Quality Improvement is the first book to address both business process design and quality management in a single framework. Unlike most books in these fields, it provides practical guidance, where the emphasis is on how to implement the principles effectively and efficiently. This book provides a complete approach to both areas and also links the two. For practitioners of Business Process Re-engineering, it provides step-by-step guidance on how to check for quality in their radically redesigned processes. Quality management professionals can learn how to express their approaches within a process framework. The book provides guidance and summary process charts for three popular management models, the ISO 9000 International Quality Standard, the Malcolm Baldrige National Quality Award and the European Quality Award. This book provides the answer for managers and consultants who need to bridge the gap between finding a systematic approach to quality and the wider needs of the organization. Those needing to write procedures and instructions and to document business processes will find the book invaluable. It also provides a foundation for those studying process modelling, quality management and business re-engineering.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Process Management to Quality Improvement - The way to Design, Document, & Re-Engineer Business Systems
Autor Gary Born
Sprache Englisch
Einband Buch - Hardcover
Datum der Veröffentlichung 1994
Anzahl der Seiten 304
EAN 9780471942832
ISBN 0471942839
Libristo-Code 04894717
Gewicht 792
Abmessungen 255 x 191 x 23
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto