Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Physics for Game Programmers

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Physics for Game Programmers Grant Palmer
Libristo-Code: 04237030
Verlag APress, November 2004
This book illustrates how to infuse compelling and realistic action into game programming - even if... Vollständige Beschreibung
? points 172 b
68.50 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 9-12 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Kunden kauften auch


TOP
Mathematics for Machine Learning Marc Peter Deisenroth / Broschur
common.buy 50.03

This book illustrates how to infuse compelling and realistic action into game programming - even if you don't have a college-level physics background! This book covers the basic physics and mathematical models and then shows clearly how to implement them basics to accurately simulate the motion and behavior of cars, planes, projectiles, rockets, and boats.§This book is neither code heavy or language-specific, and all chapters include unique, challenging exercises to solve. This fun book also includes historical footnotes and interesting trivia. The style will be light and conversational, and all physics jargon will be properly and clearly explained.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Physics for Game Programmers
Autor Grant Palmer
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2005
Anzahl der Seiten 472
EAN 9781590594728
ISBN 159059472X
Libristo-Code 04237030
Verlag APress
Gewicht 832
Abmessungen 190 x 238 x 21
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Das könnte Sie auch interessieren


TOP
Atomic Habits James Clear / Hardcover
common.buy 22.89
TOP
Game Programming Patterns Robert Nystrom / Broschur
common.buy 41.66
TOP
The Art of Game Design Jesse Schell / Broschur
common.buy 69.81
TOP
Professional C++, 6th Edition Gregoire / Broschur
common.buy 71.93
TOP
Ultimate History of Video Games, Volume 2 Steven L. Kent / Broschur
common.buy 21.78
Oxford IB Diploma Programme: Physics Course Companion Michael Bowen-Jones / Broschur
common.buy 62.95
Unreal Engine 4.x Scripting with C++ Cookbook John P. Doran / Broschur
common.buy 48.02
Building a 2D Game Physics Engine Michael Tanaya / Broschur
common.buy 44.89
Practical Guide to Indie Game Marketing Joel Dreskin / Broschur
common.buy 65.98
Game Physics Engine Development Ian Millington / Broschur
common.buy 83.53
Chill Tidings / Broschur
common.buy 11.69

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto