Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Performance Pay for Teachers

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Performance Pay for Teachers Ian Burk
Libristo-Code: 06834146
Verlag VDM Verlag, Juni 2010
The No Child Left Behind Act of 2001 created pressure for schools to increase student achievement. M... Vollständige Beschreibung
? points 144 b
57.50 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 15-20 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Building Big Business in Russia Yuko Adachi / Broschur
common.buy 69.81
Kathakali Dance-Drama Phillip Zarrilli / Hardcover
common.buy 197.14
Classical Highlights Kate Mitchell / Broschur
common.buy 43.88
Arterial Chemoreceptors Constancio Gonzalez / Hardcover
common.buy 251.32
Mathematik für Lehrer in Ausbildung und Praxis Georges Glaeser / Broschur
common.buy 55.48
Rivers of Stone Robert G Pruitt / Broschur
common.buy 15.53
Theorizing About Myth Robert A. Segal / Broschur
common.buy 35.51
Berbers Robert Montagne / Hardcover
common.buy 156.99
Pauvrete, recherche d'un mieux etre et migration Judicaël Alladatin / Broschur
common.buy 99.27
Disposable Heroes Dan Heidt / Broschur
common.buy 15.53

The No Child Left Behind Act of 2001 created pressure for schools to increase student achievement. Many states created alternative pay programs for teachers in an attempt to raise student achievement and meet the requirements of No Child Left Behind. Minnesota created the Alternative Pay Program for Teachers, or Quality Compensation (Q Comp), which aims to improve teacher quality in order to improve student achievement. This study examined the relationship between Q Comp and student achievement on the 11th grade Mathematics Minnesota Comprehensive Assessment-II (MCA-II) and the achievement levels of subgroups on the Mathematics MCA-II. The results from this study did not show a significant difference in the MCA-II scores between schools implementing Q Comp and schools not implementing Q Comp. The study also failed to show a significant difference in the proportion of subgroups reaching the proficient level on the MCA-II between Q Comp and non-Q Comp schools. The information garnered from this study will provide one more piece of evidence for policy makers and school leaders to examine as they assess the effectiveness of the Q Comp program.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Performance Pay for Teachers
Autor Ian Burk
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2010
Anzahl der Seiten 88
EAN 9783639268584
ISBN 363926858X
Libristo-Code 06834146
Verlag VDM Verlag
Gewicht 141
Abmessungen 152 x 229 x 6
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto