Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Marketing Strategies for Planned Usage of Solar Energy in Rural Togo

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Marketing Strategies for Planned Usage of Solar Energy in Rural Togo Amavi Bada
Libristo-Code: 18375976
Access to electricity remains an important issue in most of the countries in Africa. This correlatio... Vollständige Beschreibung
? points 110 b
43.68 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 15-20 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


CLAVIJO JOHANN WOLFGANG VON GOETHE / Broschur
common.buy 12.00
Deneen ANN P. GRANT / Broschur
common.buy 12.70
Turandot Die persische Märchenerzählung Gregor Schoeler / Hardcover
common.buy 40.16
Social Insecurity Robert Estes MD / Hardcover
common.buy 23.80
New Developments in Applied Statistics Research Mohammad Ahsanullah / Hardcover
common.buy 97.66
Where's the mistake: Spot the Nonsense Waldo D Guerrier / Broschur
common.buy 13.61

Access to electricity remains an important issue in most of the countries in Africa. This correlational quantitative study aims to test the theory of diffusion of innovation (Rogers, 2003) in the context of the adoption of the PV system in rural communities in the West African country of Togo. One hundred households were selected by a stratified sampling method in the five regions throughout the country in the rural communities where there was no prior existence of solar source of energy. An adapted survey assessed by a Chi Square Test of Independence was used to measure the relationship between the decision to purchase solar power and the consumers' perceptions (familiarity or unfamiliarity, price, and size) on one hand and their motivations factors (ecological concerns, economic benefits, social impact, cultural impact, and societal participation) on the other hand. The data analysis revealed that the consumer perceived familiarity or unfamiliarity and the societal participation variables have strong relationship with the decision to purchase the(PV) system. Ultimately, there is an important need for an adequate source of energy for household usage for rural customers.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Marketing Strategies for Planned Usage of Solar Energy in Rural Togo
Autor Amavi Bada
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2017
Anzahl der Seiten 152
EAN 9786202266994
Libristo-Code 18375976
Gewicht 231
Abmessungen 152 x 229 x 9
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto