Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Management of Organisational Culture: Impact on Employee Performance

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Management of Organisational Culture: Impact on Employee Performance Sadeeq Garba Abubakar
Libristo-Code: 18932471
Verlag LAP Lambert Academic Publishing, November 2017
The aviation industry has suffered tremendous turbulence some years past. Airlines have suffered fro... Vollständige Beschreibung
? points 123 b
49.23 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 9-11 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


LAURA PAUSINI LIVE WORLD TOUR 09 PVG LAURA PAUSINI / Broschur
common.buy 28.64
Le Grillon du foyer DICKENS / Broschur
common.buy 9.98
The Prophet of Marathon Bob Waldner / Broschur
common.buy 16.64
Broken Butterflies JUDY KIRKPATRICK / Broschur
common.buy 23.80
Argentina W A Hirst / Broschur
common.buy 11.59
O Personal Trainer e o Marketing Yuri Figueredo Spacov / Broschur
common.buy 26.53
Unexpected Bible Study Guide Christine Caine / Broschur
common.buy 15.53
D'Alger ? San Francisco Ferrah Farouk / Broschur
common.buy 12.60

The aviation industry has suffered tremendous turbulence some years past. Airlines have suffered from a number of key developments and shocks to the external business environment, including the Severe Acute Respiratory Syndrome (SARS) epidemic, the Gulf War and the surging oil prices that accompanied it, and the heightened competition between the legacy and low-cost airlines. This investigation drew on the available secondary data. This study initially defined in concrete terms the aim, objectives and gave an overview of the structure of the work. The literature reviewed revealed the meaning of culture and its boundaries in various ways. According to the results, all the airlines in this study have put in place well thought out policies, programmes, business strategies, and models for their business operations. There are however differentials in their approach to the practice of quality service culture which resulted in different quality standards in service offerings. Recommendations were made for the airlines to implement fully the policies and programmes within their business to improve on the aspects of quality service that were seen to be unsatisfactory to the customers.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Management of Organisational Culture: Impact on Employee Performance
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2018
Anzahl der Seiten 164
EAN 9786136636030
Libristo-Code 18932471
Gewicht 262
Abmessungen 150 x 220 x 10
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto