Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Learning Teams - A communities-of-practice approach to faculty development and university course design

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Learning Teams - A communities-of-practice approach to faculty development and university course design Janette Barrington
Libristo-Code: 06819368
Verlag VDM Verlag, Dezember 2008
We have intuitive knowledge that more heads are better than one in instructional decision-making, no... Vollständige Beschreibung
? points 173 b
68.90 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 15-20 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Ježci Friederun Reichenstetterová / Hardcover
common.buy 4.03
Kentucky Votes Professor Malcolm E (University of Kentucky) Jewell / Broschur
common.buy 25.82
Conjunctivitis / Hardcover
common.buy 142.25
AMATEUR ARCHAEOLOGIST Stephen Wass / Hardcover
common.buy 197.14
Granta 28 / Broschur
common.buy 21.48
Explorer's Guide 50 Hikes in Western New York William P. Ehling / Broschur
common.buy 20.98
Haven Simon Lelic / Broschur
common.buy 9.47
Sachenrecht Otto von Gierke / Broschur
common.buy 98.88
Der Sonnentempel ergé / Broschur
common.buy 12.11

We have intuitive knowledge that more heads are better than one in instructional decision-making, now we have empirical evidence. The traditional model of faculty development is workshops and one-on-one consultations. Situated learning theory suggests we move out of the classroom and into authentic, collaborative, problem-based work situations. This is what learning teams do. Learning teams emphasize collective responsibility for student learning. Teams are composed so that professors deliberate on course decisions with a strategic group of people crossing boundaries we may not even know exist. They represent a proactive model for faculty development with course design as a vehicle for change. This book tells the story of a learning team that met for one year, generating and reflecting on the results of three design iterations. Grounded theory analysis of interviews with participants generated a conceptual model with a core concept captured in the phrase a systematic way of talking to each other. Learning teams will be of interest to university administrators, faculty, staff, and graduate students interested in new ways of working together to improve student learning.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Learning Teams - A communities-of-practice approach to faculty development and university course design
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2008
Anzahl der Seiten 164
EAN 9783639103878
ISBN 3639103874
Libristo-Code 06819368
Verlag VDM Verlag
Gewicht 240
Abmessungen 154 x 228 x 8
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto