Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Learning Science- Same as Different

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Learning Science- Same as Different Sultana Ali Norozi
Libristo-Code: 13497791
Verlag LAP Lambert Academic Publishing, November 2015
What one considers desirable ways of teaching and learning science is influenced by one's conception... Vollständige Beschreibung
? points 79 b
31.47 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 9-11 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


American Porn Heathcote Williams / Broschur
common.buy 12.90
Der Betrug mit der Geschichte Moustafa Gadalla / Broschur
common.buy 17.05
Kinder sprechen über Sprache Juliane Stude / Broschur
common.buy 29.26
Mentoring by Design Edward R. Marton / Hardcover
common.buy 34.90
Annie Kilburn Deceased W D Howells / Hardcover
common.buy 36.41
Körperprozesse James I. Kepner / Broschur
common.buy 25.22
Klassischer Bilderschatz Franz Von Reber / Broschur
common.buy 27.14
Elektronische Vertragsform und Urkundenform im Akkreditivgeschäft José Ignacio Gutiérrez Díaz / Hardcover
common.buy 99.89
La Europa de los veinticinco : desafíos políticos y económicos José María . . . [et al. ] Beneyto Pérez-Cerdá / Broschur
common.buy 18.15

What one considers desirable ways of teaching and learning science is influenced by one's conception of science. Therefore, what constitutes good science teaching can be better understood by understanding what the teacher's conception is about science. This work sought to answer two questions: What are science teachers' (a female and a male) perceptions about how girls and boys learn science in secondary schools in Pakistan? How do these perceptions influence their teaching practices in science classes? Data was collected mainly through interviewing and observing the classrooms of a male and a female science teachers teaching a co-education class. The findings of this study indicate that science teachers have many unexamined perceptions that influence their practices. The findings of these perceptions indicate that teachers think that science requires experiments and asking questions. They also think that science (with the exception of biology) is for boys. The practices' findings tend to marginalize or exclude girls from learning science in co-education classes in Pakistan

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Learning Science- Same as Different
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2016
Anzahl der Seiten 116
EAN 9783659895142
Libristo-Code 13497791
Gewicht 189
Abmessungen 150 x 220 x 7
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto