Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Learning Mathematics

Sprache EnglischEnglisch
Buch Hardcover
Buch Learning Mathematics Paul Cobb
Libristo-Code: 05250144
Verlag Springer, April 1994
The common theme that links the six contributions to this volume is the emphasis on students' inferr... Vollständige Beschreibung
? points 317 b
126.51 inkl. MwSt.
Externes Lager in kleiner Menge Wir versenden in 13-16 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Roy Lichtenstein / Hardcover
common.buy 57.50
SUZUKI FLUTE SCHOOL VOL6 SUZUKI / Broschur
common.buy 11.39
Water Infusions Mariza Snyder / Broschur
common.buy 14.62
Rambla In/Out Barcelona Friederike Nymphius / Broschur
common.buy 31.37
Spain Betrayed Grigory Sevostianov / Broschur
common.buy 92.01
Changing The Subject N. Miller / Hardcover
common.buy 43.88
Zen and Bodhi's Snowy Day Gina Bates Brown / Hardcover
common.buy 14.32
Reason, Conflict, and Power Jim Rodgers / Broschur
common.buy 65.77
DEMNÄCHST
Nutrition Matters Helen Young / Broschur
common.buy 30.46
Young People in Rural Areas of Europe Mark Shucksmith / Hardcover
common.buy 150.12
Yorkshire Sieges of the Civil Wars David Cooke / Broschur
common.buy 17.34
Was ist Religion? Jens Schlieter / Broschur
common.buy 7.87
Worship as Repentance Walter Sundberg / Broschur
common.buy 20.98
Work of the UN in Cyprus Oliver Richmond / Hardcover
common.buy 111.99

The common theme that links the six contributions to this volume is the emphasis on students' inferred mathematical experiences as the starting point in the theory-building process. The focus in five of the chapters is primarily cognitive and addresses the processes by which students construct increasingly sophisticated mathematical ways of knowing. The conceptual constructions addressed include multiplicative notions, fractions, algebra, and the fundamental theorem of calculus. The primary goal in each of these chapters is to account for meaningful mathematical learning -- learning that involves the construction of experientially-real mathematical objects. The theoretical constructs that emerge from the authors' intensive analyses of students' mathematical activity can be used to anticipate problems that might arise in learning--teaching situations, and to plan solutions to them. The issues discussed include the crucial role of language and symbols, and the importance of dynamic imagery. §The remaining chapter complements the other contributors' cognitive focus by bringing to the fore the social dimension of mathematical development. He focuses on the negotiation of mathematical meaning, thereby locating students in ongoing classroom interactions and the classroom microculture. Mathematical learning can then be seen to be both an individual and a collective process.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Learning Mathematics
Autor Paul Cobb
Sprache Englisch
Einband Buch - Hardcover
Datum der Veröffentlichung 1994
Anzahl der Seiten 194
EAN 9780792328230
ISBN 079232823X
Libristo-Code 05250144
Verlag Springer
Gewicht 1030
Abmessungen 156 x 234 x 16
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto