Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Leading Change in a Web 2.1 World

Sprache EnglischEnglisch
Buch Hardcover
Buch Leading Change in a Web 2.1 World Jackson Nickerson
Libristo-Code: 04727250
Verlag Brookings Institution, September 2010
Recent advances in Web 2.0 technology enable new leadership processes and techniques to create great... Vollständige Beschreibung
? points 89 b DEMNÄCHST DEMNÄCHST
35.51 inkl. MwSt.
Erwarteter Nachdruck Termin unbekannt Termin unbekannt

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Division Street America Studs Terkel / Broschur
common.buy 18.05
Ethics of Postcommunism Sergei Prozorov / Hardcover
common.buy 126.51
Blood Poets Jake Horsley / Hardcover
common.buy 143.77
Silent Cry (William Monk Mystery, Book 8) Anne Perry / Broschur
common.buy 11.69
Orioles Encyclopedia Mike Gesker / Hardcover
common.buy 76.87
SCM Dictionary of Biblical Interpretation Eds Coggins and Houlden / Broschur
common.buy 94.93
Lipid Glossary 2 F. D. Gunstone / Hardcover
common.buy 73.04
Lord Wearys Castle Robert Lowell / Broschur
common.buy 16.54
Ancient Drama in Music for the Modern Stage Peter Brown / Hardcover
common.buy 200.27
Oracles, Curses, and Risk Among the Ancient Greeks Esther Eidinow / Hardcover
common.buy 362.71

Recent advances in Web 2.0 technology enable new leadership processes and techniques to create great value for organizations. In this important new book, management expert Jackson Nickerson proposes a combination of processes and techniques utilizing Web 2.0 technology, which he refers to as Web 2.1, that will not only lead and direct change in an organization but actually accelerate it. He calls these processes and techniques ChangeCasting.A" Leading Change in a Web 2.1 World provides new insights into why people and organizations are so difficult to engage in change. It explains how web-based video communications, when used in accordance with ChangeCasting's specific process and techniques, is a keyway to building trust and creating understanding in an organization, thereby unlocking and accelerating organizational change. Nickerson tells the stories of two Fortune 1000 firms facing dire economic and competitive circumstances. The CEOs of these two firms attempted extensive organizational change using web-based video communications. One CEO used ChangeCasting while the other CEO disregarded it. Nickerson traces the economic consequences of their two approaches to leading change. He also discusses how ChangeCasting was used so successfully in 2008 by President Obama's campaign. His insights will be invaluable to business executives, public officials, students of management and organizations, and anyone who needs to take organizational change in the 21st century from the drawing board to successful implementation and replication.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Leading Change in a Web 2.1 World
Sprache Englisch
Einband Buch - Hardcover
Datum der Veröffentlichung 2010
Anzahl der Seiten 160
EAN 9780815704843
ISBN 0815704844
Libristo-Code 04727250
Gewicht 340
Abmessungen 142 x 218 x 20
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto