Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

International TV Market Selection. Case Study Time Warner Inc.

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch International TV Market Selection. Case Study Time Warner Inc. Jessica Wallusch
Libristo-Code: 13711185
Verlag Grin Publishing, Juli 2016
Seminar paper from the year 2015 in the subject Communications - Media Economics, Media Management,... Vollständige Beschreibung
? points 100 b
39.74 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 15-20 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Metuchen Stacy E. Spies / Hardcover
common.buy 34.90
Christentum in der altdeutschen Heldendichtung Anton Emanuel Schonbach / Broschur
common.buy 23.11
Columbia University Bulletin Columbia University / Broschur
common.buy 14.22
Shoreham Susan Holt Macintire / Hardcover
common.buy 28.14

Seminar paper from the year 2015 in the subject Communications - Media Economics, Media Management, grade: 1,7, , language: English, abstract: This paper deals with the question which country fulfills the necessary requirements to be taken into consideration by Time Warner Inc. as they want to expand onto the European market. We will only use data that are related to the television market and that cover Time Warner's Networks segment as well as their filmed entertainment segment.§§Furthermore, this case study will focus on the pay television market. Countries in which HBO is already operating with its business will not be considered in the analyzing process. By identifying risk factors and target criteria, we will then be able to carry out a market selection and discuss the results with regard to future market changes.§§Time Warner Inc. is a leading media and entertainment company, operating in the film and TV as well as the entertainment market. The Company offers its customers high-quality content on multiple platforms and in different countries.§§Even though Time Warner is already successful internationally it has decided to spread its wings even wid-er using the Networks segment to expand on new European markets. The data used in the following chapters has been abstracted from the company's Annual Report 2014 and the Television 2011 International Key Fact by IP Networks.§§The following chapter describes the business model of Time Warner and its business segments.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name International TV Market Selection. Case Study Time Warner Inc.
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2016
Anzahl der Seiten 28
EAN 9783668247796
ISBN 366824779X
Libristo-Code 13711185
Gewicht 50
Abmessungen 148 x 210 x 2
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto