Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Handbook of Media Economics

Sprache EnglischEnglisch
Buch Hardcover
Buch Handbook of Media Economics Simon Anderson
Libristo-Code: 09528046
Verlag Elsevier Science & Technology, Dezember 2015
Handbook of Media Economics provides valuable information on a unique field that has its own theorie... Vollständige Beschreibung
? points 872 b
347.78 inkl. MwSt.
Externes Lager in kleiner Menge Wir versenden in 11-15 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Audiophile Vacuum Tube Amplifiers Volume 3 Igor S Popovich / Broschur
common.buy 75.36
It's Ok Not to Share Heather Shumaker / Broschur
common.buy 18.45
Twinkle, Twinkle Little Star Iza Trapani / Hardcover
common.buy 8.67
Adventures in Feminist Dramaturgy Laura Hope / Hardcover
common.buy 138.82
Sweetness of Salt M K Ajay / Broschur
common.buy 13.81
Divine Mystery Santosh Kiro / Broschur
common.buy 16.03
Lead by Driving Actions to Outcomes Listenberger / Broschur
common.buy 18.25
Crossing the Rubicon Emmanuel Falque / Broschur
common.buy 39.04
Clouds Still Hang Patrick C Notchtree / Broschur
common.buy 18.05
Contaminacao do Rio Paraiba do Sul por endossulfan Kaskantzis George / Broschur
common.buy 64.16

Handbook of Media Economics provides valuable information on a unique field that has its own theories, evidence, and policies. Understanding the media is important for society, and while new technologies are altering the media, they are also affecting our understanding of their economics. Chapters span the large scope of media economics, simultaneously offering in-depth analysis of particular topics, including the economics of why media are important, how media work (including financing sources, institutional settings, and regulation), what determines media content (including media bias), and the effects of new technologies. The volumes provide a powerful introduction for those interested in starting research in media economics. * Helps academic and non-academic economists understand recent rapid changes in theoretical and empirical advances, in structural empirical methods, and in the media industry's connection with the democratic process* Presents the only detailed summary of media economics that emphasizes political economy, merger policy, and competition policy* Pays special attention to the economic influences of the Internet, including developments in social media, user-generated content, and advertising, as well as the Internet's effects on newspapers, radio, and television

Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto