Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Handbook of Business Discourse

Sprache EnglischEnglisch
Buch Hardcover
Buch Handbook of Business Discourse Francesca Bargiela Chiappini
Libristo-Code: 01206632
Verlag EDINBURGH UNIVERSITY PRESS, Mai 2009
The Handbook of Business Discourse is the most comprehensive overview of the field to date. It offer... Vollständige Beschreibung
? points 442 b
176.16 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 15-20 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


TOP
Vinland Saga Vol. 10 Makoto Yukimura / Hardcover
common.buy 18.45
TOP
Honey Witch Sydney J. Shields / Broschur
common.buy 15.73
Children of D'Hara Terry Goodkind / Hardcover
common.buy 23.10
Amarandia a Kniha minulosti Xénia Faktorová / Buch
common.buy 6.75
Písařská škola v Kalahari Alexander McCall Smith / Hardcover
common.buy 8.97
Sweet Tooth Book Two Jeff Lemire / Broschur
common.buy 21.78
Ancient Macedonia Carol J. King / Broschur
common.buy 54.37
American Army and the First World War David Woodward / Hardcover
common.buy 94.53
Greatest Thing in the World Henry Drummond / Broschur
common.buy 11.09
Criminal Cases Review Commission Michael Naughton / Hardcover
common.buy 64.16
Direct Conversion Receivers in Wide-Band Systems Aarno Pärssinen / Broschur
common.buy 251.32
Das Bewegungs-Bild, Kino 1 Gilles Deleuze / Broschur
common.buy 17.15
China Joins Global Governance Mingjiang Li / Hardcover
common.buy 152.04

The Handbook of Business Discourse is the most comprehensive overview of the field to date. It offers an accessible and authoritative introduction to a range of historical, disciplinary, methodological and cultural perspectives on business discourse and addresses many of the pressing issues facing a growing, varied and increasingly international field of research. The collection also illustrates some of the challenges of defining and delimiting a relatively recent and eclectic field of studies, including debates on the very definition of 'business discourse'. Part One includes chapters on the origins, advances and features of business discourse in Europe, North America, Australia and New Zealand. Part Two covers methodological approaches such as mediated communication, corpus linguistics, organisational discourse, multimodality, race and management communication, and rhetorical analysis. Part Three moves on to look at disciplinary perspectives such as sociology, pragmatics, gender studies, intercultural communication, linguistic anthropology and business communication. Part Four looks at cultural perspectives across a range of geographical areas including Spain, Brazil, Japan, Korea, China and Vietnam. The concluding section reflects on future developments in Europe, North America and Asia. Key Features: *Consists of newly commissioned chapters, authored by a vibrant group of internationally-known experts and emerging younger scholars, representing more than twenty countries. * Individual chapters aim to offer breadth, depth and, where appropriate, illustrative analytical examples, and can be read as self-contained, mini-introductions to each topic. *A valuable resource for students, researchers, teachers and trainers looking for a research-based, wide-ranging introduction to business discourse in a single volume.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Handbook of Business Discourse
Sprache Englisch
Einband Buch - Hardcover
Datum der Veröffentlichung 2009
Anzahl der Seiten 528
EAN 9780748628018
ISBN 0748628010
Libristo-Code 01206632
Gewicht 1022
Abmessungen 180 x 253 x 35
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto