Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

E-learning in Health and Social Care Education

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch E-learning in Health and Social Care Education Jillian McCarthy
Libristo-Code: 15470241
Verlag LAP Lambert Academic Publishing, November 2015
The development of a professional health identity is known to be a gradual process which takes place... Vollständige Beschreibung
? points 178 b
70.82 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 9-11 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Análisis químico cualitativo Clement Duval / Broschur
common.buy 9.57
Gastroenterologische Zytopathologie Jürgen Schubert / Hardcover
common.buy 70.58
Board #1 Leonard Marks / Broschur
common.buy 22.59
ABORIGINES OF MINNESOTA & THEI Newton H. Winchell / Broschur
common.buy 9.47
Muslime in Alltag und Beruf Béatrice Hecht-El Minshawi / Broschur
common.buy 20.17
"Es muss viel geschehen!" Georg Zundel / Hardcover
common.buy 50.25
DEMNÄCHST
Thematisierung im Hoerfunk Michael Krzeminski / Broschur
common.buy 76.63
Wanted Robert M Utley / Broschur
common.buy 21.28
La guerra es la fuerza que nos da sentido Chris Hedges / Broschur
common.buy 23.20

The development of a professional health identity is known to be a gradual process which takes place by students through social interaction in both academic and clinical settings. It is a crucial element in retaining students within health professions,enabling them to perform their roles competently and effectively. Constructing a professional identity is a complex and individual process, but, it is recognised that in healthcare it will contain universal traits such as caring and compassion. Failure to absorb such an identity by students is not well documented, but it is thought to contribute towards the number of recruits who leave professions prior to or on qualifying. This phenomenological study examines the ways in which student nurses construct and adopt a nurse identity whilst studying for the theoretical component of their programme. The lived experience of both traditional, classroom based student nurses and those studying modules by online learning is explored through in-depth interviews and participant observations and conclusions drawn as to the effects of this on professional identity construction.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name E-learning in Health and Social Care Education
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2016
Anzahl der Seiten 268
EAN 9783659910210
Libristo-Code 15470241
Gewicht 417
Abmessungen 150 x 220 x 16
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto