Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Concept Mapping with Young Children

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Concept Mapping with Young Children Amy Cassata-Widera
Libristo-Code: 06826729
Verlag VDM Verlag, August 2009
The development of metacognitive control skills involves learning to regulate thought and behavior t... Vollständige Beschreibung
? points 144 b
57.50 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 15-20 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Hang Man James A Marshall / Broschur
common.buy 9.68
Coming Shape of Organization Meredith R. Belbin / Broschur
common.buy 61.64
Selected Poems of James Merrill James Merrill / Broschur
common.buy 20.27
Digital Music Processing Experiments Gergely Szigeti / Broschur
common.buy 57.50
Georg Brandes og Europa Olav Harslof / Broschur
common.buy 57.10
Leadership Unplugged Steven Sonsino / Hardcover
common.buy 56.39
Time with the Creator Jeffrey W Steed / Broschur
common.buy 15.53
Subordination (RLE Feminist Theory) Clare Burton / Hardcover
common.buy 163.34
Ethik in der Psychiatrie Walter Pöldinger / Broschur
common.buy 80.71
Prozessanalyse im medizinischen Umfeld Norman Jähnke / Broschur
common.buy 49.44
Coastal Zone Management Handbook John R. Clark / Hardcover
common.buy 405.70
MG MGC Workshop Manual / Broschur
common.buy 58.61

The development of metacognitive control skills involves learning to regulate thought and behavior toward planning, applying strategies, monitoring progress, and accomplishing goals, providing an important foundation for future academic success. Using mixed methodology, this study explores the potential for the concept map to function as a metacognitive tool with kindergarten children in one classroom over eight weeks. Children came to understand the symbolic, communicative and metacognitive nature of the task through instructional interactions during concept map creation and revision. Creating concept maps independently, children demonstrated increased planning behavior as a function of concept map complexity, while children varied in concept map accuracy and self-correcting behavior according to their level of task understanding. Findings, relevant to educators, researchers, and scholars of developmental and cognitive psychology, extend knowledge on the benefits and limitations of engaging in concept mapping with young children to foster their use and further development of metacognitive processes.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Concept Mapping with Young Children
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2009
Anzahl der Seiten 120
EAN 9783639185720
ISBN 3639185722
Libristo-Code 06826729
Verlag VDM Verlag
Gewicht 186
Abmessungen 152 x 229 x 7
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto