Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Children's Food

Sprache EnglischEnglisch
Buch Hardcover
Buch Children's Food G. Smith
Libristo-Code: 05249671
Verlag Chapman and Hall, Juli 1997
The purpose of this book is to serve as essential reading for those innovating and marketing food pr... Vollständige Beschreibung
? points 171 b
68.10 inkl. MwSt.
Externes Lager in kleiner Menge Wir versenden in 3-5 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


1940 Les Troupes Coloniales Paul Gaujac / Hardcover
common.buy 42.17
Der Nervenschussschmerz Heinrich Schloessmann / Broschur
common.buy 55.48
Measures of Complexity and Chaos Neal B. Abraham / Broschur
common.buy 64.16
Mr. Locator Robert Nemecek / Broschur
common.buy 18.05
In Quest of the "Ashes" Douglas Jardine / Hardcover
common.buy 24.10
I Can't Do That! John Ling / Broschur
common.buy 39.84
Unterentwicklung -- Krise Der Peripherie Wolfgang Hein / Broschur
common.buy 55.48
Twentynine Palms Daniel Pyne / Broschur
common.buy 16.94
Computer Safety, Reliability, and Security Andrea Bondavalli / Broschur
common.buy 64.16
Metrics of Special Holonomy and Gluing Theorems Alexei Kovalev / Hardcover
common.buy 89.38
Sketching the Moon Handy / Broschur
common.buy 39.04

The purpose of this book is to serve as essential reading for those innovating and marketing food products for children as well as those determined to better understand the children's marketplace in order to ensure that it is administered in a manner consistent with the long-term aspirations of society. The book begins by setting the scene and looking at the way children influence food choices within the family and the role advertising is thought to play in driving those choices. Professor Stratton of The Psychology Business (Department of Psychology, Leeds University) has world renowned expertise in the methodology of researching family dynamics and he shows which are the prime influences on the family diet. J.W. Thompson Advertising Board Director Jane Mathews then evaluates what constitutes effective advertising and reveals enduring themes within the children's marketplace. In Chapter 3, Dr Kathryn O'Sullivan of the Kellogg's company examines the nutritional importance of food under the title 'Starting the day right'. She demonstrates her expertise for introducing young taste buds to products which 'Break the fast'. Simon Lang, Senior Consultant at the Henley Centre follows by examining not only why food tastes change in children but also why family eating is itself changing and the implications for the future.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Children's Food
Autor G. Smith
Sprache Englisch
Einband Buch - Hardcover
Datum der Veröffentlichung 1997
Anzahl der Seiten 258
EAN 9780751402742
ISBN 0751402745
Libristo-Code 05249671
Gewicht 568
Abmessungen 164 x 236 x 26
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto