Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Campaign Advertising and American Democracy

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Campaign Advertising and American Democracy Kenneth M. Goldstein
Libristo-Code: 05087344
Verlag Temple University Press,U.S., November 2007
"Campaign Advertising and American Democracy" explores the relationship between exposure to politica... Vollständige Beschreibung
? points 87 b
34.80 inkl. MwSt.
Externes Lager in kleiner Menge Wir versenden in 14-18 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Popcorn: History Corner: World War I Stephen White-Thomson / Broschur
common.buy 10.69
John Mayer: Battle Studies John Mayer / Broschur
common.buy 15.93
Bosch: The Garden of Earthly Delights Stefano Zuffi / Hardcover
common.buy 36.31
Fresh Tracks Georgia Beers / Broschur
common.buy 15.02
Tori Amos Jake Brown / Broschur
common.buy 16.03
Novels for Students, Volume 30 Gale Cengage Publishing / Hardcover
common.buy 268.17
Digital Photography 101 Michelle Perkins / Broschur
common.buy 16.03
Dialogical Thought and Identity Ephraim Meir / Hardcover
common.buy 210.76
DEMNÄCHST
Bombers David Wragg / Broschur
common.buy 25.42
Classical Nashville Susan Ford Wiltshire / Hardcover
common.buy 43.07
Fault-Diagnosis Systems R Isermann / Broschur
common.buy 103.81
Haunted Newport and the Valleys South Wales Paranormal Research / Broschur
common.buy 16.64

"Campaign Advertising and American Democracy" explores the relationship between exposure to political advertisements and voter behaviour. Contrary to widely held beliefs, political ads do not turn people off to politics. Using evidence from two election cycles and covering House, Senate and Presidential campaigns, the authors show that ads disseminate information about the candidates and generate voter interest. Advertising even prompts voters to feel confident about the functioning of American democracy. The authors find little evidence that ads have adverse effects on voter behaviour; at worst, campaign advertising falls on deaf ears, rather than diminishes voters' interest in politics.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Campaign Advertising and American Democracy
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2007
Anzahl der Seiten 216
EAN 9781592134564
ISBN 1592134564
Libristo-Code 05087344
Gewicht 294
Abmessungen 154 x 228 x 13
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto