Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Business of Books

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Business of Books James Raven
Libristo-Code: 04574807
Verlag Yale University Press, August 2011
In 1450 very few English men or women were personally familiar with a book; by 1850, the great major... Vollständige Beschreibung
? points 196 b
78.19 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 15-20 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


TOP
A Court of Frost and Starlight Sarah J. Maas / Broschur
common.buy 8.16
TOP AUSVERKAUF
Daughter of No Worlds / Hardcover
common.buy 27.53
TOP
Queen of Shadows / Hardcover
common.buy 19.66
TOP
Zodiac Unmasked Robert Graysmith / Broschur
common.buy 10.79
TOP
Spirit Junkie Micaela Ezra / Karten
common.buy 19.36
TOP
Girl, Goddess, Queen / Broschur
common.buy 10.79
TOP
Nakajima Ki-49 'Helen' Units Jim Laurier / Broschur
common.buy 19.66
Bushcraft Illustrated Dave Canterbury / Hardcover
common.buy 24.31
Moomin Colouring Diary JANSSON TOVE / Terminbuch
common.buy 17.55
wagamama Feed Your Soul Wagamama Ltd / Hardcover
common.buy 25.31
Kubernetes and Docker - An Enterprise Guide Scott Surovich / Broschur
common.buy 59.72

In 1450 very few English men or women were personally familiar with a book; by 1850, the great majority of people daily encountered books, magazines or newspapers. This book explores the history of this fundamental transformation, from the arrival of the printing press to the coming of steam. James Raven presents a lively and original account of the English book trade and the printers, booksellers and entrepreneurs who promoted its development. Viewing print and book culture through the lens of commerce, Raven offers a new interpretation of the genesis of literature and literary business in England. He draws on extensive archival sources to reconstruct the successes and failures of those involved in the book trade - a cast of heroes and heroines, villains and rogues. And, through groundbreaking investigations of neglected aspects of book-trade history, Raven thoroughly revises our understanding of the massive popularisation of the book and the dramatic expansion of its markets over the centuries. James Raven is Professor of Modern History, University of Essex. He is the author of numerous studies in cultural history and has published extensively on the history of the book and related topics.

Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto