Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Burnout, Teacher Efficacy and Collective Teacher Efficacy

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Burnout, Teacher Efficacy and Collective Teacher Efficacy Ali Ulus Kimav
Libristo-Code: 06985748
Verlag LAP Lambert Academic Publishing, November 2011
The importance of the relationship between burnout and teacher efficacy has been widely known in the... Vollständige Beschreibung
? points 161 b
64.36 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 9-11 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Jugendkultur und Schule Lothar Albert / Broschur
common.buy 78.70
Jacques Lacan and Feminist Epistemology Kirsten Campbell / Broschur
common.buy 84.74
Data Mining Methods for Knowledge Discovery Krzysztof J. Cios / Broschur
common.buy 194.62
O chem goworqt texty piramid? Vladimir Andrienko / Broschur
common.buy 22.99
Sandspit Crossing Noel Virtue / Hardcover
common.buy 29.86
Prospects for North Korea Survival David Reese / Broschur
common.buy 51.35
Girls and Aggression Margaret Jackson / Broschur
common.buy 126.51
Slope Stability Engineering J. C. Jiang / Hardcover
common.buy 313.68
Culture and the Public Sphere Jim McGuigan / Broschur
common.buy 75.56
Viva En Un Mundo de Opciones y No de Limitaciones Hugo Leon Monsalve Hernández / Broschur
common.buy 34.60

The importance of the relationship between burnout and teacher efficacy has been widely known in the literature especially in the last decade. However, the relationship between teacher efficacy and collective teacher efficacy has been the focus of a limited number of studies, and the interrelationship among burnout and individual and collective teacher efficacy has not been specifically investigated in an EFL setting. Taking this gap as an impetus, this study explored the experiences of burnout and perceptions of individual and collective teacher efficacy among EFL teachers. The study also examined the direct interrelationship among burnout and individual and collective teacher efficacy. This study implied that in order to cope with burnout and increase teacher effectiveness, teachers working conditions should be improved and specific intervention programs should be designed to meet the needs of the participants. Furthermore, the study also revealed the need for a curriculum renewal by paying more attention to the teachers views and provision of a higher number of professional and academic development opportunities to increase instructional efficacy.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Burnout, Teacher Efficacy and Collective Teacher Efficacy
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2012
Anzahl der Seiten 172
EAN 9783659251283
Libristo-Code 06985748
Gewicht 272
Abmessungen 150 x 220 x 10
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto