Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Beginning Kinect Programming

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Verlag Springer, Berlin, Dezember 2014
The Kinect is the original and most popular motion sensing input device for computers and game conso... Vollständige Beschreibung
? points 140 b
55.89 inkl. MwSt.
50% Chance Wir werden die ganze Welt durchsuchen Wann bekomme ich das Buch?

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Changes Jim Butcher / Broschur
common.buy 9.27
Fahrenheit 451, 5 Audio-CDs Ray Bradbury / Audio CD
common.buy 22.20
Power of Money Armand Van Dormael / Hardcover
common.buy 126.51
London Wall John Van Druten / Broschur
common.buy 18.66
Sounds and Perception Matthew Nudds / Hardcover
common.buy 130.15
City Kids, City Teachers Bill Ayers / Broschur
common.buy 22.79

The Kinect is the original and most popular motion sensing input device for computers and game consoles, enabling natural user interaction through gestures and speech. Beginning Kinect Programming is an ideal introduction to developing apps that understand and use these exciting capabilities, ranging from depth sensing and motion tracking to speech recognition, digital art and 3D scanning, with the next generation Kinect for Windows v2 sensor and SDK. §The book starts by taking you through fundamentals of Kinect programming as you set up your development environment and build your first working Kinect application. The v2 sensor includes higher definition full color video, better depth image processing and more sophisticated skeleton tracking, all of which you'll be introduced to in guided code walkthroughs for maximum accessibility.§Audio processing is next as the author takes you through examples of programming speech recognition with Kinect. Also included is a useful introduction to using C++ alongside your C sharp code for maximum speed and power in particle interactions. The final chapters of the book dive into some exciting and imaginative ways to interact with your Kinect, featuring digital art, 3D avatar creation for Unity3D, scanning 3D objects with Kinect, and computer vision.§Invest in the future of human-computer interaction and have fun along the way, with Beginning Kinect Programming: with the Kinect for Windows v2 SDK .§

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Beginning Kinect Programming
Autor James Ashley
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2014
Anzahl der Seiten 350
EAN 9781484202128
Libristo-Code 05259223
Abmessungen 191 x 235
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto