Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

B2C E-commerce Success Model and the Case Study of a Retail Company

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch B2C E-commerce Success Model and the Case Study of a Retail Company Sengul Olgu
Libristo-Code: 09298983
Verlag Scholars' Press, April 2015
Fast growth of internet and digital technologies created several opportunities for companies. Many r... Vollständige Beschreibung
? points 198 b
79.09 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 15-20 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Ziegfeld and His Follies Cynthia Brideson / Hardcover
common.buy 49.83
Girl of the Limberlost Gene Stratton-Porter / Broschur
common.buy 19.77
129 Xe Relaxation and Rabi Oscillations Mark E. Limes / Hardcover
common.buy 126.51
Die Theater-Krisis im neuen deutschen Reiche Georg Köberle / Broschur
common.buy 28.76
Noun Phrase in Functional Discourse Grammar Daniel García Velasco / Hardcover
common.buy 353.94
Curación Emocional DAVID SERVAN SCHEIBER / Broschur
common.buy 10.99
Oxford Handbook of Comparative Regionalism Tanja A B?rzel / Hardcover
common.buy 192.80
Post-Orientalism Hamid Dabashi / Broschur
common.buy 57.80
To Juliet Mohit Prabhakar / Broschur
common.buy 8.26

Fast growth of internet and digital technologies created several opportunities for companies. Many retail brands see the opportunity in online business and jump into the e-commerce world for increasing their sales but many of them get disappointed as they don't understand the principals of e-business and can't create a solid e-commerce strategy. A popular kitchenware retail brand in Turkey started its e-commerce journey with high hopes in 2010 but failed to meet the expectations for 2 years as there was not sufficient e-business know-how. When I got appointed as E-commerce Manager in June 2012, I created a B2C e-commerce success strategy, determined several indicators for tracking the progress and reported results monthly. The application and execution of the created strategy generated amazing results and made a business transformation. Monthly net revenue of e-commerce sales channel almost quintupled in 9 months. As the success of stated B2C e-commerce success model in this study is proved by a real life case study, I believe that the e-business strategies and techniques presented in this report are so valuable for e-commerce companies and e-business professionals.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name B2C E-commerce Success Model and the Case Study of a Retail Company
Autor Sengul Olgu
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2015
Anzahl der Seiten 152
EAN 9783639763331
ISBN 3639763335
Libristo-Code 09298983
Gewicht 231
Abmessungen 152 x 229 x 9
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto