Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Assessing Student Learning Outcomes in the College Environment

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Assessing Student Learning Outcomes in the College Environment Angela Albert
Libristo-Code: 04334066
Verlag VDM Verlag, Oktober 2009
The foci of this qualitative study were twofold. First, the researcher wanted to know what instrumen... Vollständige Beschreibung
? points 173 b
68.89 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 15-20 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Biafra Story Frederick Forsyth / Broschur
common.buy 22.79
Guernica Gijs van Hensbergen / Broschur
common.buy 21.88
Blood Revenge Christopher Boehm / Broschur
common.buy 31.56
Annie of Albert Mews Dee Williams / Broschur
common.buy 11.69
Lost Laysen Margaret Mitchell / Broschur
common.buy 13.91
Rationality and Feminist Philosophy Deborah Heikes / Hardcover
common.buy 252.18
History of William Penn, Founder of Pennsylvania William Hepwor Dixon / Broschur
common.buy 35.10
Modeling Ordered Choices William H Greene / Broschur
common.buy 47.20
Educating Young Children with Special Needs Louise Porter / Hardcover
common.buy 309.78
Oxford Menace Veronica Stallwood / Broschur
common.buy 11.59
Collaboration in Teacher Education Andrea Peter-Koop / Broschur
common.buy 126.49
Bacteria in Nature Edward R. Leadbetter / Broschur
common.buy 64.15
Berliner Sommer Herbert Friedmann / Broschur
common.buy 8.07
Quitting Certainties Michael G. Titelbaum / Broschur
common.buy 63.14

The foci of this qualitative study were twofold. First, the researcher wanted to know what instruments and methods of data collection are being used to assess core general education intended student-learning outcomes at 62 urban and metropolitan universities (members of the Coalition of Urban and Metropolitan Universities). Second, the researcher was interested in knowing the extent to which these approaches to measurement are producing data that can be used for improvement purposes. The study, using a researcher-developed instrument, surveyed 62 universities to determine how they were assessing their general education programs. The grounded theory model of Strauss and Corbin was used to analyze the data. The study indicated that 23 of the 27 institutions, responding to the survey were conducting assessment of the core curriculum. Key Finding: If institutions of higher learning know their stage of assessment they are better positioned to respond to assessment training needs, resource needs, stakeholders expectations, and accrediting bodies mandates.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Assessing Student Learning Outcomes in the College Environment
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2009
Anzahl der Seiten 148
EAN 9783639084580
ISBN 3639084586
Libristo-Code 04334066
Verlag VDM Verlag
Gewicht 227
Abmessungen 152 x 229 x 9
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto