Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch According to the Book Gilbert A. Valverde
Libristo-Code: 01415059
Verlag Springer-Verlag New York Inc., November 2002
How are curriculum policies translated into opportunities to learn in the classroom?§According to th... Vollständige Beschreibung
? points 317 b
126.51 inkl. MwSt.
Externes Lager in kleiner Menge Wir versenden in 13-16 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Dragon Ball 35 Akira Toriyama / Broschur
common.buy 6.56
Die Einheit hinter den Gegensätzen Hermann Hesse / Hardcover
common.buy 11.10
'Conservative Revolutionaries' B Theriault / Hardcover
common.buy 160.21
Evolution from Cellular to Social Scales Arne T. Skjeltorp / Broschur
common.buy 194.62
Broadband Communications Paul J. Kühn / Hardcover
common.buy 251.32
Grundung der DDR Frithjof Böhle-Holzapfel / Broschur
common.buy 28.20
Acoustical Imaging J.P. Jones / Hardcover
common.buy 89.89
Interpreting the Internet Elisabeth Jay Friedman / Broschur
common.buy 39.34
Kinder der Charisma Sebald Weindl / Broschur
common.buy 26.33
Lehrversuch BwR Skonto Thomas Windhoevel / Broschur
common.buy 19.12

How are curriculum policies translated into opportunities to learn in the classroom?§According to the Book presents findings from the largest cross-national study of textbooks carried out to date - the curriculum analysis of the 1995 Third International Mathematics and Science Study (TIMSS). This study included a detailed, page-by-page, inventory of the mathematics and science content, pedagogy, and other characteristics collected from hundreds of textbooks in over forty countries.§Drawing on these data, the authors investigate the rhetorical and pedagogical features of textbooks to understand how they promote and constrain educational opportunities. They investigate how textbooks are constructed and how they structure diverse elements into prescriptions for teaching practice.§The authors break new ground in understanding textbooks in terms of different educational opportunities that they make possible. The book examines policy implications from these new understandings. In particular, conclusions are offered regarding the role of textbooks in curriculum-driven educational reform, in light of their role as promoters of qualitatively distinct educational opportunities.

Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto