Österreichische Post 5.99 DPD-Kurier 6.49 GLS-Kurier 4.49

A Play-Based Teacher Consultation (PBTC) Program

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch A Play-Based Teacher Consultation (PBTC) Program Sarah E. Carlson
Libristo-Code: 06845181
Verlag LAP Lambert Academic Publishing, November 2011
The student-teacher relationship is an important component of teachers and students classroom lives.... Vollständige Beschreibung
? points 187 b
74.65 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 9-11 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


NEUROMARKETING Anna Stockinger / Broschur
common.buy 59.53
Irish Session Tunes Chester Music / Broschur
common.buy 18.56
Ready to Live Prepared to Die Amy Harwell / Broschur
common.buy 14.42
Development of the Polis in Archaic Greece Lynette G. Mitchell / Broschur
common.buy 69.81
Indigenous Archaeologies / Broschur
common.buy 82.52
Food and Healing Annemarie Colbin / Broschur
common.buy 17.65
Reform and Resistance Anne Meis Knupfer / Hardcover
common.buy 209.45
Simultaneous Triangularization P. Rosenthal / Hardcover
common.buy 126.51
Man's Place in Nature, 1863 Thomas Henry Huxley / Hardcover
common.buy 463.21

The student-teacher relationship is an important component of teachers and students classroom lives. The student-teacher relationship influences students academic achievement, engagement in school, and peer relationships (Ray, Henson, Schottlekorb, Brown, & Muro, 2008). Positive teacher-child relationships affect the success rates of students across time; more involvement in school, higher grades, and more cooperative relationships with teachers. Conversely, a teacher-child relationship characterized by conflict correlates with lower academic involvement in the school system. The purpose of the Play-Based Teacher Consultation (PBTC) program is to strengthen the relationships between students and teachers on an individual basis. Furthermore, through the application of PBTC, teachers can become more connected to the classroom as a whole, demonstrating more positive interpersonal skills with their students. During the initial application, the PBTC program increased teachers' positive statements in the classroom, reduced teacher criticism, and increased teacher reported closeness with students.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name A Play-Based Teacher Consultation (PBTC) Program
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2012
Anzahl der Seiten 256
EAN 9783659242908
Libristo-Code 06845181
Gewicht 399
Abmessungen 150 x 220 x 15
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto